2019. okt 26.

Halloween party - 2019. október 24.

írta: Mrssheperd
Halloween party - 2019. október 24.

Idén október 24-én rendeztük a Halloween bulit. A nyolcadikosok díszítették fel a zsibongót és ők gondoskodtak a zenéről, valamint a jelmezverseny megszervezéséről is. A hetedikesek feladata a sötét szoba berendezése volt. Mindenki rémisztően jól szórakozott.

"Nagyon jó volt együtt közösen feldíszíteni a termet. Igaz a bulin én nem táncoltam olyan sokat, de láttam hogy a többiek nagyon jól érezték magukat, aminek örülök. Az is jó, hogy a végén mindenki segített pakolni, és gyorsan kész lettünk." - Tóth Petra

"Szerintem nagyon jó volt, nagyon élveztem, hogy nekünk kellett megszervezni. Nem annyira sokat táncoltam, de jól éreztem magam, sokat nevettünk. A végén gyorsan össze tudtunk takarítani." - Dorkó Kinga

halloween_party.png

 

Képek: https://photos.app.goo.gl/Jvh4wwUsqv6V5qJV9

Szólj hozzá

halloween party 2019.10.24.