2020. aug 18.

Tapasztalataink a digitális oktatásról

írta: Mrssheperd
Tapasztalataink a digitális oktatásról

2020. március 16-tól nem látogathattuk az iskolát, digitális munkarendben folyt tovább az oktatás. Az átállás kezdeti nehézségei után szépen lassan mindannyian belerázódtunk, megszoktuk, hogy minden reggel órarend szerint megkapjuk a tananyagot és a feladatokat, megismertük a Google Tanterem működését és már elboldogultunk az elkészült feladatok fotózásával és a fotók feltöltésével is. Hetente több online tanórán is kaptunk segítséget tanárainktól. Megtanultunk csatlakozni a videóhívásokhoz, és igyekeztünk végighallgatni egymást, hogy elkerüljük a hangzavart. Sokat tanultunk ebből az időszakból, jó néhány dolgot érdemes is lenne továbbvinnünk magunkkal.

 

 

1. Milyen otthoni képességekre derült fény a karantén ideje alatt? : tudok főzni gulyás levest.

2. Miről szeretnék többet megtudni (egy tanult téma, egy új hobbi)? Miben szeretnék fejlődni? Hát szeretnék fejlődni a szerelésbe.

3. 3 dolog amit megtanultam magamról, amit megőrzök. Megtanultam fűkaszát használni, egyedül tanulni , megtanultam gyorsan írni billentyűzeten. Bujtor Zsolt

 

1.  Élvezem a takarítást. Találok mindig valamit amit kipróbálhatok, hogy elüssem az időmet.

2. Fejlődni szeretnék a rajzolásban, festésben, ukulelézésben, angolban.

 3. 3 dolog amit megtanultam magamról, amit megőrzök. Pontos vagyok és hamar kész vagyok a feladataimmal. Be tudom osztani az időmet. Nehezen tanulok ha nincs ami motiváljon.(dolgozat vagy felelés) Ábrahám Róza

 

 

1. Milyen otthoni képességekre derült fény a karantén ideje alatt? (tudok mosogatni, gereblyézni…)

Hát sokat segítettem anyának főzni és egy csomó receptet még miegymást megjegyeztem. Úgyhogy most már nem annyira idegen számomra a konyha ilyen téren.

2. Miről szeretnék többet megtudni (egy tanult téma, egy új hobbi)? Miben szeretnék fejlődni?

 Mostanában egyre többet rajzolok,festek,szinezek. Eddig ilyenekre a házik mellet nem nagyon volt időm de ezentúl mindig fogok rá időt szakítani. Nagyon megszerettem ezt a hobbit.

3. 3 dolog amit megtanultam magamról, amit megőrzök.

 Sokat mozogtam és újra rájöttem hogy a sportolástól meg a mozgástól mennyire fel tudok dobódni. A mozgással kapcsolatban (bár ez a tanulásra és másra is vonatkozik) az is meg maradt ,hogy ha eredményt akarok elérni néha ki kell lépnem a komfort zónámból. Aztán nálam átértékelődtek az emberi kapcsolatok fontossága. Az osztálytársaim, a tanárok,a nagyszüleim, barátaim hiánya ráébresztett arra hogy ki kell használni az összes olyan pillanatot amit ő velük tölthetek. Lucz Réka

A nyolcadik osztályosok tapasztalatait az alábbi linken gyűjtöttük össze

Szólj hozzá

tapasztalatok nyolcadik