2020. aug 18.

Tapasztalataink a digitális oktatásról 2.

írta: Mrssheperd
Tapasztalataink a digitális oktatásról 2.

1. Milyen otthoni képességekre derült fény a karantén ideje alatt? (tudok mosogatni, gereblyézni…)fűnyírás magasnyomású mosóval térkőmosás főzés sütés

 2. Miről szeretnék többet megtudni (egy tanult téma, egy új hobbi)? Miben szeretnék fejlődni? angol matek informatika

 3. 3 dolog amit megtanultam magamról, amit megőrzök.

Meg kell küzdeni azért amit akarunk. Ki kell állnunk az igazért. Nem szabad mindenkinek mindent elhinni. Ódor Izabella

 

 

1. Milyen otthoni képességekre derült fény a karantén ideje alatt? (tudok mosogatni, gereblyézni…) Tudok bundás kenyeret csinálni, tudok rendet rakni a szobámban, tudok porszívózni, tudok muffint sütni, tudok amerikai palacsintát sütni.

 2. Miről szeretnék többet megtudni (egy tanult téma, egy új hobbi)? Miben szeretnék fejlődni? Animálásról szeretnék többet megtudni, illetve a rajzolásban szeretnék fejlődni.

 3. 3 dolog amit megtanultam magamról, amit megőrzök. Nehezen unok meg valamit, ami nagyon tetszik. (pl. egy dal, sorozat, stb.) Jól tudok angolul beszélni. Plótár Petra

 

1. Milyen otthoni képességekre derült fény a karantén ideje alatt? (tudok mosogatni, gereblyézni…) Megtanultam kosarazni nagyjából,tudok sütit sütni

 2. Miről szeretnék többet megtudni (egy tanult téma, egy új hobbi)? Miben szeretnék fejlődni? Spanyolul megtanulni,fotózni

 3. 3 dolog amit megtanultam magamról, amit megőrzök. Legtöbbet az én véleményem számít saját magamról. Jobban megismertem a barátaimat és jobb lett a barátságunk. Rájöttem hogy szeretek fotózni. Kulcsár Dóra

A hetedik osztályosok tapasztalatait az alábbi linken gyűjtöttük össze

Szólj hozzá

tapasztalatok digitális oktatás