2022. jún 26.

Erdei tábor 4. osztály

írta: Mrssheperd

A tanév végén egy kedd reggel elindult a 4. osztály Mindszentkállára, erdei táborba. Két kisbusszal és egy autóval utaztunk. Nagy izgalommal vártuk az utazást, már a korábbi hetek is a felkészülésről szóltak. Sokat beszélgettünk róla, hogy vajon milyen programok és élmények várnak majd ránk.

A megérkezés után elfoglaltuk a szállást, majd ebéd előtt még a Kékkúti forráshoz túráztunk. Ebéd után a Hegyestűre mentünk, ahol csodás kilátásban gyönyörködhettünk. Takarodókor a lányok is elfoglalták a szállásukat, ami a fiúkétól jóval távolabb volt, így ott más szabályok voltak érvényesek. Hajni néni esti pillecukor-party-t rendezett velük, míg mi fiúk az igazak álmát aludtuk Anikó néni felügyelete alatt.
A tábor második napján szakadó esőre ébredtünk, így a programot a felnőttek átalakították. Batikolni kezdtünk, ami nagyon vicces volt, mert a pólót különböző formában kellett gyűrni ahhoz, hogy a festékkel átitatva más és más minták rajzolódjanak ki. Mire elállt az eső, el is készültek a színes pólók. Ebéd után Salföldre indultunk, ahol állatokat simogattunk és aki akart lovagolhatott is. Este kürtőskalácsot és langallót sütöttünk. Finom vacsoránk lett belőle.
A harmadik nap a Kőtengernél jártunk, ahol minden követ megmásztunk és még egy kis barlangot is felfedeztünk. Az időjárás nem volt épp kedvező, de ez sem szegte kedvünket, mi azért is jól éreztük magunkat! Főleg, hogy mire a táborba visszaértünk meglepetés várt bennünket. Dorka és Kincső szülinapját is megünnepelhettük egy finom tortával. Délután a faluban csavarogtunk, ahol mindenféle vicces feladatot kellett végrehajtani, ahol a legügyesebbek jutalmat kaptak. A legügyesebbek a lányok csapata lett, Kincső, Lili, Villő, Dorka, Zorka :)
Sajnos a bátorságpróba elmaradt, de azért az utolsó este is jól telt, sokat táncoltunk és énekeltünk. Olyan dalokat is, amiket a nagyszüleink ismertek inkább :)) Nagyon jól élményekkel indultunk haza.
Köszönjük Anikó néninek és Hajni néninek, hogy elvittek bennünket a táborba!