2023. jún 01.

Medve matek 3. osztály

írta: Mrssheperd
Medve matek 3. osztály

2023. május 26-án a harmadik osztályosok 2 csapattal vettek részt a Medve Matek verseny regionális fordulóján.

A Medve Matek régiós versenyén két csapattal vettünk részt. Tetszett a szabadtéri játékos matek, ahol akkor mehettünk más állomásra, ha megoldottuk a feladatot.
Boldi

Nagyon büszke vagyok a csapatomra, mert arany medvét értünk el.
Olga

Nagyon mozgalmas verseny volt. Sokat futottunk egyik állomásról a másikra. Néhányan vettünk kulcstartót, és mindenki kapott Sajti-pajtit. Jövőre is szívesen elmegyek.
Csenge

Mielőtt kezdetét vette a verseny, fényképezkedhettünk Szummával, a kabalával. Majd Morgó, Szumma barátja megtartotta a bemelegítést. Nekem az tetszett a legjobban, hogy láttunk öt pici kacsát.
Noémi

Nekem az tetszett a legjobban, hogy most egy ismeretlen helyen versenyeztünk. Nem tudom, hogy Morgó a barna medve, hogy ugrott olyan magasra. Az volt a legviccesebb, mikor a végén Szumma felborult, és nem tudott felállni.
Boró

Nagyon fárasztó, de izgalmas volt a verseny. Falubusszal utaztunk Veszprémbe. Én nagyon izgultam, mert most először vettem részt ilyen versenyen. Csenge Noémi és én jól össze tudtunk dolgozni, bár az egyik feladat erősen kifogott rajtunk. A piknikezés is nagyon jó volt. Büszke vagyok az eredményünkre, ugyanis ezüst fokozatot értünk el. Remélem a következő évben is részt vehetek , mert szuperül éreztem magam.
Janka

 

medve1.jpg

 

medve_m2.jpg

Szólj hozzá

versenyek Medve matek go versenyek 22 23