2023. dec 07.

Pályaorientáció: 8. osztályosok a Kolping Hotelben

írta: Mrssheperd
Pályaorientáció: 8. osztályosok a Kolping Hotelben

Pályaorientációs foglalkozás keretében a 8. osztályosok a Kolping Hotelben jártak december 4-én. 

"Szerintem nagyon jó volt. Sok mindent megtudtunk. Nekem nagyon tetszett. Azon is gondolkodtam, hogy nyáron fogok ide jönni dolgozni. A sütik is finomak voltak." Bojt Viktória

"Érdekes volt minden, tetszettek a szakmák. Nagyon szép a szálloda is. El tudnám képzelni, hogy felnőtt koromban itt dolgozzak. Az is lehet, hogy jövök nyáron is dolgozni." Bábella Hanna

"Érdekes szakmákat mutattak be. Nagyon érdekes volt szerintem. Egy pár munkakörben én is el tudom magam képzelni. Nagyon jól beszéltek a szakmákról." Pozsonyi Tamara

 

kolping_hotel_8_o_dec_4.png

Szólj hozzá

pályaorientáció 23 Kolping hotel