2023. dec 07.

Prótár Kincső a Zala Vármegyei Diákparlamenten

írta: Mrssheperd
Prótár Kincső a Zala Vármegyei Diákparlamenten

November 28-án a Zala Vármegyei Diákparlamenten vettem részt. A gyűlésen megválasztottuk az Országos Diákparlament képviselőket valamint az Országos Diáktanács póttagját.

Mikor odaértünk az eddigi Diáktanács tagja, tartott nekünk, egy bemutatót, hogy mit csinálnak az Országos Diákparlamenten és Diáktanácson.  Mivel ő továbbra is tag akart maradni, ezért már csak póttagot kellett választani.

A bemutató után hozzákezdtünk az ajánlásokhoz, melyet a diákok továbbítani szeretnének az országos Diáktanácshoz.

Azután akik jelentkeztek, hogy szeretnének képviselők lenni az országos Diákparlamenten, azok elmondták a beszédüket. Én is köztük voltam. Az ebédszünet végeztével a számláló bizottság elmondta, hogy kik képviselhetik Zala Vármegyét. Nagy örömömre én is köztük voltam.

Mint említettem, Országos Diáktanács póttagot is kellett választani. Ide azok jelentkezhettek, akiket előtte Diákparlament képviselőnek választottak. Erre a címre csak ketten pályáztunk. Itt sajnos nem engem választottak meg.

Nagyon jó élmény volt számomra, és örülök, hogy képviselhetem Zala Vármegyét az Országos Diákparlamenten.

Prótár Kincső
Diákönkormányzat elnök

diakparlament2.jpg

diakparlament3.jpg

diakparlament4.jpg

Szólj hozzá

diákönkormányzat Megyei diákparlament 23