2019. okt 26.

Dr. Szántó Imre Nap - 2019. október 25.

írta: Mrssheperd
Dr. Szántó Imre Nap - 2019. október 25.

Iskolánkban idén első alkalommal, de hagyományteremtő szándékkal rendeztük meg a Dr. Szántó Imre Napot. Hajni néni és a drámacsoport tagjai jeleneteket mutattak be névadónk életéből. Ezután Szántó Endre mesélt az édesapjáról. Vera néni, Edina néni, Erzsi néni, Rita néni izgalmas feladatokat állítottak össze, volt közte totó és régi tárgyak felismerése. A fotófalnál egy pillanatra bárki tagja lehetett a Szántó családnak. István bácsi vezetésével régi játékokat tanulhattunk. A délelőtt zárásaként Hilda néni és az alsósok megtanítottak nekünk egy táncot a tornateremben.

"Az osztályteremben találkoztunk. A lányoknak az volt a feladata, hogy a kicsiket vezessék osztályról-osztályra. A végén egy táncot kellett megtanulni. Miután lezajlott a tánc, mindenki vissza ment az osztály termébe. Hosszú napunk volt, mert nekünk volt még utána egy óránk. Nagyon jó nap volt " - Horváth Noémi

"Igaz, csak kísérő voltam és nem nagyon tudtam részt venni, de így is nagyon tetszett! Nagyon jól megszervezték azt az előadást a tanárok. Jó volt, hogy vegyes csapatok voltak, mivel így megismertem új embereket, és két elsős kislánynak a játszópajtása lettem. Jók voltak a feladatok, igaz abban én nem vettem részt annyira, mert kísérő voltam. Nekem legjobban a tornatermi játékok tetszettek. Jó volt az esernyő tánc, bár nekem annyira nem ment. kár, hogy ez volt nekünk az első és utolsó. "Tóth Petra 

"Nagyon jó volt, a tanárok nagyon jól megszervezték, hogy mikor kinek hova kell mennie. Nagyon jó volt az is, hogy vegyesek voltak a csapatok, két elsős lánnyal össze is barátkoztunk, nagyon cukik voltak. Jó volt csapatokban dolgozni. Legjobban tetszett az esernyős tánc és a tornatermi játékok. Sajnos ez volt az utolsó ilyen napunk." - Dorkó Kinga

 

"Jó volt, hogy vegyes csapatok voltak, mert így megismertem embereket más osztályokból!" - Ábrahám Róza
dr_szanto_imre_nap.png

 

Szólj hozzá

Dr.Szántó Imre Nap 2019.10.25.